16 Mart 2006

terra & abazan muhabbetine donus!

yahu burada en cok comment goturen konular o bacinin bu biraderin yari ciplak fotolari degil miydi? ortami yeniden bi canlandirayim istedim.

terra diye bir siteden henuz haberi olmayan kaldi mi bilmem. ama hatirlatmak boynumuzun borcu tabi. bu bir brezilya sitesi, blogdaslarim. bi olay yok, zaten portekizceniz de yoksa okuyup edilecek bir site degil (benim var, ben anliyorum.). lakin iki guzide kosesi ile dunya capinda taninmakta.
the girl her yil cesitli hanimefendilerin muhtesem fotograflarinin cekildigi ve aralarindan en iyilerinin secilmeye calisildigi bolum. gectigimiz yillarda 360 derece bakma imkani da veriyordu site ama nedendir bilinmez bu yilki secimlerde boyle bir guzelligi yok. ilk sayfada cikan hatunlar disinda asagida "mas the girl" diyerekten daha fazla hatuna ulasilabiliyor.
the boy ise tabii ki beyefendilerin yer aldigi kisim. aslan gibi delikanlilari dagda bayirda soyup fotograflarini cekmisler. ilk sayfada cikanlardan begendiginiz yoksa sayfanin asagisina devam edip "mas the boy" deyiverin bari.
sitede yeterince gezinen bunyelerde arada "aceptar!!!" diye bagirma sorunu hasil oldu ama neyse...
bir de girlfromipanema kardesim icin asagiya da bir link vereyim. mukemmel sarkidir. india arie ve brown skin...

10 yorum:

  1. inşallah web sitesindeki benim fotoğraflarım görülmemiştir...

    YanıtlaSil
  2. insallah kuturkutur bey. zira erkek fotolari hem kadinlara hem de gaylere hitap etsin diye cocuklarin bazi fotograflarinda donlarini yariya kadar siyirmislar. yumurta gibi duruyor garibimler...

    YanıtlaSil
  3. Hıımmm anlaşılan , kadınlar bölümüne giremem bu sebebtenmiş...

    Donu indirmeden yükselemiyorum bir türlü...

    YanıtlaSil
  4. Kizim bu sayfa portekizce degil, brezilya sayfasi degil. Ispanyolca ve bildigim kadariyla oncelikle amerika'daki latino/alara yonelik. Ben vaktiynen ispanyolca dersi odevlerim icin haberlerini neylerini okurdum da bak oglanlari kacirmisim... o zaman yoktu ya da boyle seyler maymunun gozu sonradan acildi..
    por arriba, por abajo, por al centro, por al dentro diyerek bakmak lazim galiba...

    YanıtlaSil
  5. o kizin sadece belinde degil omzunda da gamzesi var. ilk defa goruyorum. pek guzel duruyormus.

    heriflerin de pubic killarini got loblarini gosterecegi diye pantalonlarini asagi cekmisler ya. o ayip.

    YanıtlaSil
  6. cilginsapkaci guzel, abazan muhabbetine kultur kattin ya kutlarim :)

    YanıtlaSil
  7. o değil de, o herifin koltukaltından zörtleme olmas, fıs olur, yazık olur.. lakin hatun, vücudunun her noktasından her ses çıkabilir evsafta bir kifayete sahip gibi duruyor, rabbim sahibine bağışlasın..

    YanıtlaSil
  8. o herifin eski bi arabanin icinde kaykilip cukunu avuclarken gevrek gevrek guldugu bir fotosu var. bunu o haric hangi erkek yapsa kafasini koparirim da bu adam olunca boyle bon bon bakiyorum fotoya. vah anam vah.

    YanıtlaSil
  9. afferim besinci goz. canim fotoda begene begene penye donu begendin ya, kutlarim!

    YanıtlaSil
  10. şimdi net olarak görüyorum ki ne teknik bilgi , ne eğlence ne de müzik...

    Tahinpekmez bir kadın erkek sitesidir ve geneline doğru konuşursak hepimiz taş gibiyiz (her konuda) , tay gibi erkekleri , elf gibin kızları vardır...

    Şu ahval içinde tek çözemediğim nokta ise zencilerdir.

    Açın zencilerin önünü , "the boy" , "the girl"...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.