10 Mart 2006

koltukaltı zörtletmesi..

ne şahane bir aktivitedir allahım yarabbim!

yüreği kaldıramayanlar burdan sonrasını okumasın, valla kıllandırmak için yazmıyorum..

*******


marifeti kıt insanların "ben de varım" çabasıdır dost meclislerinde.. ataerkil toplumun kahve kültürüyle yoğrulmuş babaöz triplerinin en başlıcalarındandır.. a ve b şubelerinin yaptığı baklavasına bir maç sonrası terlemiş az kıllı ergen vücudların soyunma odasında "bedenleri" çıkartırken bir koçyiğidin ateşlemesiyle alev alan bir çok sesli korodur bazen, yapamayanların yapabilenlerin "lan daha bunu bile beceremiyosun düdük makarnası" alaycı bakışlarına mezedir, hastalıktır..

bir mucizedir insan vücudu, ısınır, soğur, çeşitli salgılar çıkarır, titrer, kıllanır, kellenir, pul pul olur dökülür, ve her nahiyesinden ayrı tonda ses çıkar gerektiğinde.. kiminde vurmalı, kiminde nefesli sesleri yakalanır nahiyelerin..

işte bu vücut parsellerinden, mümkünse kılsız ve hafif terli kolaltı, aktivitemiz için en birinci mekandır.. tercihan tarafı olduğunuz, yani solaksanız sol sağlaksanız sağ kol, vücutla perpendikolardan hafif fazla açıyla kaz kanadı yapılır, diğer elin ayası kalkmış kolun altındaki hafif terli nahiyeye su tutarmışcasına kaşık edilerekten yapıştırılır, kaz kanadı kol şiddetle çırpılır, çıkan ses genellikle bir zort ya da zört olacağından zortlatma ya da benim gibi zörtletme olarak adlandırılır..

ilk başlarda fışk, pzzt, şu bu sesler çıkabilir, yılmayın, öğreneceksiniz.. birkaç denemenin ardından, zort/zört tonunu yakalayınca, kanadı daha hızlı çırpın, çıkan sesten alacağınız haz kenny g'nin her tür saksafondan aldığı haz çarpı beş, david gilmour'un strat'tan aldığı keyif çarpı 0.2 (babaya kimse yetişemez) olacaktır, garantisi mevcut..

son söz:

bu aktiviteyi mümkünse en az 10 senedir birlikte her haltı yediğiniz arkadaşlarınızın yanında yapınız.. o şahıslar bu yüzden sizden yüz çevirmeyeceklerdir, tecrübeyle sabittir.. lakin, bunu eskaza başarıp da sevdiceğin, 25 yıllık eşin, ne bileyim bizzat kız evladınızın yanına koşarak "oheey bak nası bişi becerdim ben mehehe" demek ve koltuğunuzun altından zört zört sesler çıkarmaya başlamak bittiğiniz an olacaktır.. ne o yardan, ne de o evlattan daha da bir hayır beklemeyiniz, sevgilinizse anında gider, karınız ise boşar, evladın üzerinde derin psikolojik etkiler bırakır, aman diyeyim, tekrar uyarayım..

an itibariyle, kimi geyik tahinpekmez.org güleycanlarının bir kolu havada, diğer eli o kolun altındadır, görüyorum:)


yivrançsın demeyin, beni böyle kabul edin, hayata dair deneyimleri paylaşalım, bilelim, bilmeyenlere öğretelimdir şiarım..

bir sonraki dersimizde, insanın bizzat kendi vücudunda ürettiği metan gazını nasıl fire bolt'a dönüştürdüğünü öğreneceğiz.. meraklıları pazar akşamı bol kurufasulye, nohut, yumurta gibi gıdalardan alsın, pazartesi makina başında uygulamalı dersimiz olacak:)


freko, the hayvansın rıza..

4 yorum:

  1. işte adım adım anlatılmış, metodolojisi çıkarılmış bu eser karşısında şapkamı çıkarıyorum. frackman'in harvard'da üstüne tez yazdığı, daha sonra Poyraz Yayıncılık tarafından kitap olarak basılan "Bir orkestra olarak vücudumuz" adlı eserden sadece küçük bir bölümdür bu yukarda yazılanlar. Üstaddan beklediğimiz eserin geri kalanınıda bu ortama aktarmasıdır, ki kendiside böyle düşünöüş olacak ki bir sonraki bölümde metan gazınıu fire bolt'a dönüştürmeyi anlatacak.
    p.s Koltuk altı zortlatma olayını özellikle banyoda deneyin ıslak vücutla alınan efekt ve sabun ya da şampuanın kattığı gain ayrı oluyor. Hatta ben koltukaltıma bir jack girişi açtırıp zoom 707 II' me bağlattırıp ordan lambalı bir 100 wattlık Marshall amfiye verecem, bu deney sonunda hala yaşıyor halde olursam çıkan sesi upload edecem. Harbiden upload dedimde, ulan gecenin ikisinde de yapılırmı ki...

    YanıtlayınSil
  2. ya bi de uzun saclilar bilir, sac yeterince uzunsa, yazsa, bir de atlet falan giyilmisse o sac sirttan dolasip koltuk altina girer. boynunuz kasilir, ceviremezsiniz. tutup o saci koltuk altindan cikarmaniz gerekir ama demis miydim yaz diye? o sac ordan islak cikar.. bu da boyledir iste.. ses cikmaz ama suyu cikar..

    YanıtlayınSil
  3. ATAM ATAM......Kalk bi bak,memleketi teslim edip de gittğin gençlik zörtlettire zörtlettire ne hale geldi...!
    ya Freko yok mu abi daa iireeenç bişiler anlatacak..? ay kuscam ha..!

    YanıtlayınSil
  4. eski sevgilimle karşılıklı fire bolt yapardık biz köyde, şimdi anladım neden eski sevgilim olduğunu. emmioğluylan yapsam demek ki hala sevgilim olarak kalıcakmış.I love fire bolt

    YanıtlayınSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.