30 Mart 2006

içim darladı da biraz...

içim darladı bugun biraz..
çene çalasım var, iş yapasım yok...
kimliklerim arasında git gellerim başladı yine. Dengeyi kaçırdım galiba biraz son zamanlarda. Hergün yaşamayı seçtiğimiz yada mecburen dahil olduğumuz rolleri oynuyoruz ya, dengeleri çok önemli. Bir de tüm o kargaşanın ortasında "ben" olabilme durumu var. Her rol "ben" olmaktan bir parça taşıdıkça sorun yok aslında. Bazen o rollerde ki "ben" cok cok azalıyor, bugunlerde oldugu gibi. Akabinde wellcome depresif haller, ki en nefret ettigim haller.
Ben içime dönüp şu rolleri sorgulayayım biraz, yazmakla çözülmiycek nasıl olsa...

6 yorum:

  1. yazarak çözülmese de paylaşarak azaldığı kesin daralmaların.. iyi bişidir, devam..

    YanıtlaSil
  2. efenim darladi kelimesini yeni ogrenmekle birlikte bu kelimeyi kullananlarin kutuklerini de ogrenmis oldum
    darla bana ing ogretmenimin adini hatirlatir
    damlayi hatirlatir
    daralmanin soylenememesini hatirladir
    zorlarsam daraldiyi hatirlatir
    ama buraya gelene kadar darlanmak nedir yahu demek daha mantiklidir
    bir digeri
    darlamak fiilinin son safhasindayim ...( cumle icinde kullandim )

    YanıtlaSil
  3. mumkundur benim cok kardesim var :)))
    adim basi bir kardesime carpiyorum

    YanıtlaSil
  4. dun dolmabahce sarayinin ordaki cay bahcesinde tek basima saaatlerce manzara izlerken yakaladim kendimi ....
    bazen boyle tepkileri de oluyor ..

    YanıtlaSil
  5. Uykusuzda yaşanabileceğini öğretiyor benim benliğim çoğu zaman , eskiden muhakkak 8 saat uyumalıyım dediğim zamanlar artık geride kaldı...

    Daraltı mı ??

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.