27 Mart 2006

Nazmiye Demirel TahinPekmez'e gelsin!

tabi ki yılların alışkanlığı, ekşi sözlük okumadan olmuyor.. ve fakat eskisi gibi içinde olmadığımdan, otu boku değil, sadece sevdiklerimin ya da sevmediklerimin neler yazdığına bakmak oluyor benimkisi.. gene bir "beşinci göz neler yazmış" sekansımda rastladığım haber canımı sıkıverdi.. şurda iki haftadır yaşadığım yoğunluk nedeniyle atladığım habere göre, sevgili nazmiye demirel babamız ağır moderasyondan yaka silkmiş, haklı bir şekilde shut down edivermiş..

kendisinin aşırıcı derece hastalarından bir kimse olduğum halde, bir de baktım ki, ne msn adresi, ne maili, ne cep telefonu, hiçbirşeyine sahip değilmişim, entrylerinden başka; utanıverdim kendimden, bukadar sevdiğim bir adamın günlük hayatının parçalarından biri olamadığıma üzüldüm..

amma, yine de kendisi benim için birinci derecede yazardır, ve bu yazarlığını bir şekilde devam ettirmeli, kitlelerle paylaşmalıdır..

buradan ötesi, bir gazete ilanı tandansında:

babacım, eğer buraları okuyorsan, frackman@gmail.com adresine bir mail at, at ki sana invite yollayabileyim, gel buralara, boşverelim moderasyonu, gene yazdıklarınla coşalım.. agatho hasta, tarator ince hastalığa tutuldu..

kendisini görenlerin, bilenlerin, insaniyet namına bu hezeyanımı iletmeleri rica olunur..

3 yorum:

  1. bende istiyorum
    bizim mahalleli de istiyor
    teyzemgiller de istiyor

    ole gelsin sagda dursun solda dursun nicki oh diyelim:)

    saygilarimla

    YanıtlaSil
  2. hatta gelsin güzelce göstersin kendini eksik tutmasın bizden kendini yeri geldimi höyt desin , yeri geldimi öğretsin...

    Gelmesi için bence bir yol ulaşalım kendisine...

    Saygılarımı iki kere gösteriyorum...

    YanıtlaSil
  3. her ihtimale karsilik, hani olur olur bi ugrar bakar deyu, az evel sozlukten mesic yolladim. bilginize.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.