09 Şubat 2006

Apocalyptica



amanın da amanın :)

http://www.echoesproduction.com/site/Haber.asp?HID=41

işte organizasyon, işte fark!

Echoes Production, The Wailers sonrası gene bir ilke daha imza atıyor ve çello arslanlarını İstanbul, İzmir, Ankara ve Edirne'li rocksever bünyelerle buluşturuyor.. Bence bu konserlerin dördüne birden gitmek lazım, yıllık izinleri öyle çarçur etmeyelim bitte..

Tabi ki, tahinpekmez.org severler bu organizasyonun etlisiyle, sütlüsüyle pek yakında karşılaşacak, coming soon:)

İsim babası olduğumuz bu güzide organizasyon yüzümüzü ağırtmaya devam ediyor.. bakalım başımızı arşa da değdirecek mi diyor sözü komentatörlere bırakıyorum vesselaaam (zaruri edit by freko, yoldaydım postu yapamadım da kıskandım eheh)

4 yorum:

  1. aldığımız ilk (ve kesin) haber, konserlerin mayıs ayında yer alacağıdır..

    ikincisi de, bilin bakalım turnenin web sponsoru kim olcek??

    cevap a şıkkı:)

    YanıtlaSil
  2. valla amanın kesmez, yihhuuu falan demek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. bal olur, reçel olur:)

    hele bi gelsinler, babalara mükellef kahvaltı masası donatırız, suçuğun pastırmanın yağına ekmeği banıp elceezlerimizle yediririz.. hele bi gelsinler be!

    4 konser, ohhhhhhh.. amma o davulcu gelmezse döverim, okadar açık konuşuyorum:)

    YanıtlaSil
  4. olm en sonunda umreye gitmiş kadar büyük bir sevap kazanacağımız deli bir organizasyon daha

    sen çok yaşa echoes............

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.