11 Temmuz 2006

biletix türü biletler ve hey gidi günler hey..


geçen gün, "eh artık vakti geldi, şu hamburg ve kuruçeşme biletleri için bir dizayn yapayım da çerçeveletip asayım" diye düşündüm, koydum biletleri önüme, ben onlara onlar bana bakarken, raflardan bi yerden başka bir bilet göz kırptı: fenerbahçe - yimpaş yozgat maçı bileti! sonra bir başkası sellektör yaptı: Depeche Mode İstanbul konseri (ilki), sonra bir başkası, sonra bir başkası, derken bir baktım ki, biletlerin hepsi ama hepsi aynı! üzerinde lazer printer baskısı yalandan bir atraksiyon, kalan herbişeyi aynı!


arkadaş, madem olayınız budur, ve bu konudan "hizmet bedeli" kılıfında eşşek yüküyle para götürüyorsunuz, bari üç kuruş tasarımla uğraşın, bi de o mini bilet yazıcılarınızı renkli lazere çevirin (valla çok ucuzladı), böylece biletler aynı boy olsa bile hepsinin unique bir şekli olsun.. bi ara çıkarayım mahzenden de metallica biletini, gnr biletini, maykıl ceksın biletini de koyayım buraya edit vasıtasıyla..

şimdi çerçeveleticez bileti, ama dibine kadar yaklaşmadan hadisenin roger waters mi yimpaş yozgat maçı mı olduğu belli olmicak.. eskiden böylemiydi, değildi tabi.. hoş bunların ecnebisi de aynı diyeyim heryeri çuvaldız delisi edeyim isterim..

lütfen beyler, para kazanın, ama bize de gittiğimiz konserler, festivaller, şunlar bunlar sonrasında, bakınca "heey be ne şahane atraksiyondu" diyebileceğimiz biletler hazırlayın..

tüm zevkler, renkler ve dünya halkları adına, frackman revolutions

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.