04 Mayıs 2006

IT ci olmak...

Aslında mahalle bakkalı işletmekten az farklı bişey bu şey , mahalle bakkalı olsanız yaptığınız işler günlük sütleri raflara yerleştirmek , gazetelerin eklerini içine yerleştirmek gibi görevler varken , sabah sabah daha kahvaltınızı edemeden koştuğunuz server errorlar , yahu benim bu sistem daha dün porno filmleri açıyordu neden şimdi açmıyor gibi işlere otomatik bakar olursunuz...

Akşam evinize geldiğinizde cebinizden RJ-45 ucu , parmağınızda bir sızı hatta eve gidemediğinizi bile fark edersiniz...

Aslında küçüklükten babanızdan azar işittiğiniz , televizyonun içine bakayım derken aleti yamultuğunuz konular bile dahil olarak , birileri sizden özel olarak televizyonlarının içini açıp bakmanızı isteyebiliyor...

Bazen de çok isteyipte yardım edemedikleriniz vardır. (Selam Ağbi) Çok istersiniz bir sorununu çözeyim , dertten kurtarayım falan ama asla denk gelmez , siz ki exchange serverlardan , Class C Switchlerin kurulumlarına karışıp , wireless networklerden , remote accesslere dalarken , yahu bu bizim winamp oynatmıyor tvleri sorununa yanıt veremeyip birde üstüne , "olm sen bırak bu işi , ciddiyim konfeksiyoncu yapalım seni" lafını işitirsiniz...

Yok şikayet değil sadece serzeniş bu...

Ben aslen çaycıyım...

4 yorum:

  1. o diil de bu konfeksiyon işine hakkaten sıcak baksan sen kütürüm, son ütücülükte güzel para var diyolar:)

    YanıtlaSil
  2. 150 soru sorup cevap alamadigim tek IT cidir eleman. Cayci olmasi kuvvetle muhtemel.

    YanıtlaSil
  3. olm print screen bööle mi alınıyo lan... shortcut hesabı... way be.. olm teknolojiyi yemiş yutmuş adam...

    bu arada kıllı bi penye ihalesi var kütür.. diyorum ki köyde büyükbaş küçükbaş tarla arsa ne varsa satalım savalım girelim diorum...

    YanıtlaSil
  4. Hayata dair içimde en küçük sevgi saygı kırıntısı bırakmadınız...

    ühühüühühühüühüh

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.