07 Eylül 2006

Haydi neşelenelim...

Bakınız ben ne buldum...

http://www.herice.com/mail/video/evicat.html

Ara Not: Anlamakta zorluk çektiğim bir durum var , kapısını çalacağım , msn`ine titreşim gönderebileceğim , cep telefonuna mesaj atabileceğim
gittiğim eğlencelerde iblis ağbimle beraber nispet videoları bile çekebileceğim ve üstüne
üstlük hiçbir kızgınlık alınganlık " - aaa görgüsüzlere bak video çekmişler yada - kanka benim orada yüzüm gözükmüş onu makaslayalım" durumunun olmadığı bir yerdeyim.

Burasının vasıtasıyla gittiğim , çağrıldığım , karnımın doyduğu , susuzluğumun giderildiği
iyi insaları tanıdığım , birçoğuna yatılı misafirliğe gittiğim , birçoğunun bana yatılı geldiği insanlarla beraber iken ben burası için neden çaba göstermiyeyim. Neden yüzümün hatlarını
daha yi gösteren neşeli halimi daha çok insan görmesin yada ben insanları gülümsetmiyeyim ??

Daha iyisi olacak elbette sınırımız yok iyilikte , daha çok iyilik görmek için kat be kat iyilik yapacağım , bundan gayri ekmeğimi bandırdığım TahinPekmez kavanozu bana gülümseten bir anıya dönüşmedikten sonra beni yine aktivitelerin , grup eğlencelerinin , post ve commentlerde adımın bağıra bağıra geçtiği yerden görmeye devam edeceksiniz.

Evet iyi ki buradayım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.