29 Eylül 2006

bir adam vaaaaar, canı sıkılıyor halihazırdaaaa

oldu mu başlık? olmadı belki, ama olsa da olmasa da ekolü gereğince açmış bulunduk, dükkan bizim (hepimizin) aklımıza başka bişi gelir, biri dürter "abi öyle değil böyle olsun" der düzeltiriz, ne gam.. ve fakat can sıkılıyor birader.. kimi yezidlerin "al eline oyna", ne bileyim "üzme tatlı canını.." şeklinde komentleri döşenesi tutmuştur daha ilk satırdan, ve fakat işim gücüm de başımdan aşkın, saç kaşınmamaktan kepek bağladı, kaşısan bi dert kaşımasan ayrı anasını satayım..

bağlamışım telegraph road'un en bitmez versiyonlarına peşpeşe, bambaşka kafalara gelmişim mesai saati.. orucu da yedik biliyomusun, halbuse tutmak en iyisi, çünkü ramazan müslümanı mezhebinden olduğumuz için hertürlü sulu ve benzeri aktiviteyi bir aylığına kaldırıyoruz ya, tek şans gene oruca bağlı oluyor.. nasıl mı? gün boyu kahvesiz, sigarasız, çaysız, artı bol işli ve stresli geçsin, o ilk zeytini / hurmayı müteakip yak sigarayı bi asıl ilk fırtı, ikinci fırtı hissedersen insan değilsin zaten.. şahane kafası var hocam, ve günah / haram kapsamında da değil, sadece mekruh olarak ilan edilmiş, işimize de gelmekte..

ikinci araba müessesesini anlatasım geldi.. bilenler bilir, bir şaheser beyaz şahin sahibiyiz yadigar cinsinden, dedim şöyle haftasonunda tatilde kullanmalık ikinci bir vasıta yapalım.. lakin az yesin, roadster yani üstü açık ve iki kişilik olsun istedim, fiyatlara bir baktım ohoooo ben bi bu ömür çalışıcam, ölücem tekrar doğup bi ömür daha çalışıcam da o para hiç yemeden içmeden bile birikmez arkadaş! 400.000 oyro diyorlar almanı için, 750.000 leeuro italyanı için, amerikanları hiç sorma, telaffuz dahi edemiyorum..

tam "biz kimizki anasını satayım" diyerek boynumu kırmış araba pazarından fakirhaneye dönüyordum ki, birden bire dolmabahçe küçükçiftlik tarafında bir mezatta hayallerimi süsleyen pazar arabasıyla gözgöze geldim.. 150 ytl peşin, 500 500 500 üç senet imzaladım, alım satım gibi dertlerim de olmadı, hemen bindim keyfini sürmeye başladım.. hibrid motor, yani elektrikle işliyo, safkan cabrio, üstü hiç kapanmıyo, ve haliyle -anca- iki kişilik.. hatta manitanın böyle one handed civarı olması lazım ki huzur içinde gezinelim, irisi sığmaz, o radde spor bişi.. lakin, hibrid motorunun hakikaten baya bi hibrid olması nedeniyle, gezinti mesafesi baya sınırlı, şimdiden "aa freko spor araba yapmış" diyecek manitaları uyarayım dördüncü hakem misali.. meraklısına bir de resmini koyayım, rengi biraz 80 - 82 modası, ama okadar kusur kadı kızında da bulunur:

hep dedim, gene diyorum, bu geyik işinde güzel para var, ama biz bi türlü nakde çeviremiyoruz, vesselam..

6 yorum:

  1. kelaj kardeşim yani komentin saati dakkası olmasa oruç gitti diycem amma, ucu ucuna yetişmiş, tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
  2. oyyy diyorum başka bişi demiyorum cümleten:)

    YanıtlaSil
  3. Belli bir konuda da ben temas edeyim , bir kere bu aletin vitesi nerededir ?? Triptonikte ols bir küçük çubuk olsa gerek...

    Büyük adam Freko ya yakışan çok güzel bir cihaz olmuş helal olsun diyorum...

    Ağbi geçerken beni de alsan...

    YanıtlaSil
  4. ehem aracın ebadından ötürü öyle dedik, lakin bursada bunların çakma limuzinini yapıyolarmış, her an bi güzellik yapabilirim kendime..

    bu arada custi ibişi, istifan kabul edilmedi, seni mişlen adamı niyetine kaputa oturtcam:)))))))

    YanıtlaSil
  5. frackman bir insan bir arabada bu kadar seksi durabilir ... o kadar !:)arabanin degerini neler artirir sorusuna cevapsiniz daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
  6. yani bu hibrit aletle böylesi rep alıyosam, ben hakkaten bmw z4 falan sahibi olmiyim, kafi bukadarı:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.