11 Nisan 2006

Beyaz Show'a gitarist istilasi! ! !

Merhaba dostlar. Beyaz Show çalışanlarının, admini olduğum siteye ( www.mygitar.com) ulaşarak bizden böyle bir talepleri olmuştur. 14 Nisan 2006 tarihinde canlı olarak yayinlanacak olan programa MFÖ katılacak. Tarihin erken olması yüzünden kontejan problemi yaşadık. ( 50 Profesyönel gitarist istediler...şuan sayımız 10 civarı.. ) Eğer yardım edebileceğinizi düşünüyorsanız, ek$i sözlükten, ( blackmore ) veya blackmore@mygitar.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Gelenlerden gitar çalabilmeleri istendi, sebebini tam bilmesem de bir süpriz olacağı yönünde düşüncelerim var. 3-5 akor da bilseniz, kapım açık buyrun gelin, benim gelip gelme dururum belli değil, İzmir'de saat 5 de sınava gireceğim, nasıl yetişeceğimi bilmiyorum açıkcası. Ama Istanbul'da mygitar moderatörü ve güvendiğim biri "organizatör" olarak orada olacak. Perşembe günü, veya Cuma sabahtan tüm detaylar açıklanacak ( Süpriz'in ne olduğu, ulaşım vs..)

Gelecek olanların İsim-Soyisim ve telefonu ile birlikte iletişimizi bekliyorum. Yanınızda gelenlerin de gitar çalabilitysi varsa harika olacak.

Öncelikle sevgi yumağı destekçim Freko'ya ve ardından tüm blog sakinlerine sevgilerimi saygılarımı iletirim..

güllerin içinden canım koşarak koşarak gel bana gel.. :)


blackmore@mygitar.com

5 yorum:

  1. valla burada tc'nin sayılı sağlam gitarları üyedir, eşşek diiller bi alaka gösterirler hadiseye:))

    YanıtlaSil
  2. iki tane bulduk bile, ki herbiri 25 adam eder, 50 tamam diyorum ben şahsım adına:)

    YanıtlaSil
  3. destek veren 2 arkadaşa sonsuz teşekkürlerimi iletirim...:)))

    YanıtlaSil
  4. lan hakkaten şahane oldu be.. böyle bi güzellikte tahinpekmez.org olarak katkımızın bulunduğunu sadece biz bilsek bile gurur verici..

    papalinam tavam, penana kurban:)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim papalina..

    En son gecenin üçünde taksimde hamburger yerden görülmüş, güzelce eğlendiği de gelen bilgiler arasında...;)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.