15 Ağustos 2006

Salsa Yapan yada Yaptığını Sanan Zat-ı Muhterem Abilerimiz

şimdi bu konu dans edenler için bayağı bir önemli

adım atmayı bilmeyen abilerimiz bir bağğyanla iki lafı bir araya getiremeyen zatı muhteremler dans ederek veya dans etmeye çalışarak sosyalleşmek (kız kaldırmak) olayına girmeye hevesli aptal arkadaşlar vardır

bunları inceleyelim derim ben

1- yürümeyi bilmeyenler
2- konuşmaktan aciz olanlar
3- tipten yoksun olanlar
4- kendini bir b..k sananlar
5- iyi dans eden efendilerrrr abilerr

Birinciden değerlendirmeye başlayalım

1. Tür insan evladı:

Bunlar sokak adımları ile dans adımları arasında fark olduğunu düşünemeyen veya düşünse bile aaa abi ben kuğu edası ile yürürüm ki dans benim için çok basit baba gör sen nasıl dans ediyorum kızlar manyak olucak! (kesin manyak olurlar gülmekten)

Bu konuşmanın özetini şöyle açıklıyım:

Ben bu yaşıma kadar bir b.ku beceremedim ehh son şansım bu iki adım atarım sanırım demek oluyor belki hayırlı bir apla bulurum (burada nah bulursun öküz demek geçiyor içimizden)

kızların düşüncesi ise, değişmez. iyi dans eden iyi yöneten biri ile dans etmek tip önemli değil çünkü dans gecelerini biz pratik yapmak dans etmek için kullanıyoruz bu böyle biline :D

2. Tür insan evladı (hepimiz insanız dimi):

Adamın “merhaba” ve dans eder misin”den başka iki muhabbeti olmaz çünkü konuşacak konusu yok herkes konuşur o içki bardağı elinde yalı kazığı gibi durur arada dans ettirilir ve yerine konur. gerçi iyi olur ama tabi iyi dans ediyorsa yoksa bütün gece olduğu yerde durur, arada bira ile sulanır yaprakları temizlenir eve gidip köşesine yerleştirilir başka bir işe yaramaz. ama iyi dans ediyorsa arada alınır dans edilir yerine konur fazla konuşmaması bonusudur :)

3. Tür insan evladı:

Tipten yoksundur dans ediyordur ama klişedir. sadece bir kombinesi vardır, arada dans edelim mi diyenleri hayal kırıklığına uğratan kızları manyak döndürüyorum nidasıyla oradan oraya savuran bir tiptir. bunlardan uzak duracaksın ki sakatlanıp dans hayatına son vermeyeceksin. o yüzden izlemeye al, önce başkasıyla dans etsin, bak bi kız sakatlanıyorsa başka hedefe geç; iyiyse müziğin bitmesini bekle, iki pohpohla her müzikte dibinde bitsin. kazanova heheheh tipsizi de oluyor ne yapalım dans danstır..

4. Tür insan evlatcıkları:

Bunlara bir offff çektim karşıdaki dağlar yıkıldı diye bişi diyerek yada sallayarak bişiler yazıyorum. Uzak durunuz, hiçbirşey bilmeyen ortada turlayan biraz yüzüne bakılır tipler izleyerek bişiler kapmış olanlar ya da arkadaşı 2 hareket göstermiş olan tipler, ama burunları kaf dağını da aşmıştır, zaten ilk bakışta kendilerini belli ederler. bu tipler barın yanına konuşlanmış ortamı kesiyorlardır. en güzeli “dans edelim mi” dediklerinde yeni oturdum diyip içkilerine kaldıkları yerden devam etmelerini sağlamaktır. fazla uzatmıyorum sinirlerim hopluyor da :D

5. Tür İnsan evladı:

Evvettt analar ne dansçılar doğuruyor beeeeee dediğimiz tiplerdir. bunlarla dans etmek için önceden randevu almak lazımdır çünkü adamlar doludur, habire pistte dans edenlerdendir ama güzelsen randevuya gerek yok -eheh-

bu tipler tip olarak bir moka benzemezler kendilerini çok iyi dans ederek yetiştiren tiplerdir ve asıl korkulması gerekenler bunlardır. çok karı kız kaldırmışlıkları vardır, o yüzden sade ve sadece dans et ve uzaklaş derim ben sıra gelirse.

danstan adam çıkmaz, çıkanın da kimseye yararı olmaz. iyi dans edeni seç, dans et ve olay yerinden uzaklaş. zaten bir kere dans edince bütün dans gecelerinde o seni bulur ve fenalık geçirtir. hımm bir de “bachata” ölee herkeslen yapılmaz, sadece gerçekten özel kişilerle yapılır o yüzden siz salsaya devam edin derim :)

not: dans edemeyen kızlardan uzak durun eğitimle beceremiyorsa pratikle hiç beceremez ...
offf ne çeşit insan varmış boşverin siz gidin barda alın içkinizi yudumlayın dans edip de ne olucak, bakın ben bilgilendirdim sizi bana çok şey borçlıusunuz:)
inşallah burada kimse dans etmiyordur :))

15 yorum:

  1. enteresan bi çalışma olmuş, öncelikle tebrik etmek isterim sizi..

    listeye baktım da acep biz nereye gireriz diye, bir an afalladım, doluya koydum almadı, boşa koydum dolmadı, mecburiyetten kendime yeni kategori açtım:

    6. yurdum türevi slow dans adamları

    hadi bunu da ben anlatayım:

    bu kategoriye giren vatandaşlarımız -ben dahil- dans olayıyla ilgili tüm bilgi temelini yazlık disko ortamlarında, bilahare matine tabir edilen acz-i zaruret mekanlarında almışlardır.. müzik hızlı hızlı giderken ortamda breyk dans, elektrik bugi, salsa rumba çaça allah ne verdiyse yapan abilerin aksine, bu modelin adamı pistte daha bi ağır abidir, müziğin ritmine uygun dingildese de totalde yaptığı figür bir buçuktan iki ya eder ya etmez.. hal böyleyken kendisi de yurdum insanı olan dicey kişi(ler) ara ara bu abilerin hezeyanını bastırmak, onların da karşı cinse "ben varım" mesajını iletmeleri için uygun ortamı sağlamak üzere "slow" çalmaya başlar..

    bizim yaş kategorisinin hatırladığı ilk slowluk parçalar, roberto carlos'tan (o bildiğiniz değil bu, başka) lady laura, efendime söyleyeyim rockwell efendiden knife, scorpions'dan still loving you ve benzerleridir.. hatunla olan samimiyet derecesine göre ya iki el birden belde, ya da henüz etkileşme safhasında ise tek kol yanda serbest diğeri belde grekoromen, ve her halükarda kızın her iki kolu da er kişinin boynunda olmak üzere disiplinleri bulunan slow hadisesinde de figür iki ileri bir geriden yana mehterden arak şekilde kalmış bir garabettir, zavallılıktır..

    ha, ortada eleman kafasının üstünde 82 spin atar vaziyette, ortalık hoperlörlerden gümbür gümbür "striit deens striit dens" diye inlerken pistin bir kenarında bu fukara figürlerle bir ablayla sarmaş dolaş bir abi hatırlıyorsanız, tanışıklığımız daha eskilere dayanıyor demektir..

    saygılarımla,

    freko, bir nevi fred astaire:)

    YanıtlaSil
  2. freko benimle dans edermisin diycem ama boydan kurtarmıyorum canım yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. şahane topuklu ayakkabı satan bir yer biliyorum shedevil hanımcıım, birer de su muhallebisi yeriz alışverişten sonra, ne dersiniz:)))

    YanıtlaSil
  4. sen kahve borcunu öde ilk önce freko beyy muhallebiye sonra geçeriz hatta ben size topuklu ayakkabı kolleksiyonumu gösterriim siz seçin beğenin ben giyerim masraf açmayın başıma olmazmı ?? :)

    YanıtlaSil
  5. benim de pul koleksiyonu vardı da email icad olundu annem atmış hepsini, filatelistlere yalatmak suretiyle imha etmiş falan..

    kahve köpeğiniz olur emredin kaldırsınlar gemileri yemenden, berezilyadan:)

    YanıtlaSil
  6. Sizin valide akkılı hanımmış ne diim ki

    puk kollekksiyonu demode olsu zaten hanım kızlarımız yemiyor artık gelin ortada anlaşalım siz ben size paçalı dok kolleksiyonumu gösteriimmmm yanına da bresilyadan getirdiğim taze kahve ikram ediim sizde tramisu kapıp gelin bakın freko bey bu kıyağı kimseye yapmam değerinizi bilin yeni aldığım fırfırlı ğaçalı donumu da görceksiniz ..
    a.k. koptummmm burdaaaaaaaaa :))))))

    YanıtlaSil
  7. oy oy oy paçalı don benim isyanımdı! bediaaa, dur kaçmaa!!

    kopuşumuz karşılıklı efem:)

    YanıtlaSil
  8. İsyan yokkk İsyan yok bedia da tam bediay dı heee

    bu arada unutmadan öde şu kahve borcunu getirtme beni oralara bilisin neler yapıcağımı heheh :)

    YanıtlaSil
  9. hemen efem hemen, borç yiğidin kamçısıdır diyor saygılarımı sunuyorum:)

    YanıtlaSil
  10. kaçmı olayı fantaziye giriyor ben durtüklesem borçlu yiğidi olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  11. ehe bizimkisi birazdan fantaziden ziyade rtük'e girecek kapatcaklar blogu:)

    YanıtlaSil
  12. sustummm şimdi o zaman msn den konuşmaya devam ediyorum nerede kalmıştım kahve de bir de şu su muhallebisi suyun içindemi merak ettim :D

    YanıtlaSil
  13. lan olm cemil, koş git bakkaldan iki bira kap gel , film var burda:)

    YanıtlaSil
  14. film bitti birader, geciktin, ama yarın yenisini çekeriz hayırlısıyla.. iç biranı yat uyu:)

    YanıtlaSil
  15. Buralar iyice chat'e dönmüş, #zurna olmuş. Samba rumba bunlar güzel şeyler, misal bizim bu post apocalyptic bozkır mezbeleliğinde var bir tane "dens dens sabaha kadar dens" mekanı Zaman zaman önünden geçiyoruz işte içinde Maltepe pazarından(onu da yıktılar, iyi oldu gerçi) alınma efil efil etekleri savuran genç hanımlar, jöleli saçlı yılan gençler falan. Ya fakat bakıyorum Pazartesi aynı figür, Cuma da aynı. Böyle elden tutup savurma, akabinde geri çekme. Yok mudur bunun değişik olanı, varyasyonu diye düşünüyorum. Freko kişisi 7. kategoridir, arkada çalan müzik ne olursa olsun kulağında "efeler, koçum benim!" nidaları yankılanıp beyaz gömlekle harmandalı basan kişidir, ben ise dışarıdan bu tür mekanlara bakıp "ahı ahı" diye gülen adamım. Son dansımı da ortaokul balosunda yaptım, saygılar.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.