15 Ağustos 2006

ibişler tekstil

ahtapot giyim'e rahmet okutacak tekstil firması.. kendisiyle tanışıklığımız yanlış hatırlamıyorsam bundan bir on ay öncesine dayanmaktadır.. günlerden bir gün, işten çıkmış kreator konserine akmak üzere hareket etmişiz pek sevgili blackened kardeşimilen.. trafik almış yürümüş, daha şirketin önünden üç metre açılamıyoruz, her yer duba, cankurtaran izin verm.. lan gene tatil moduna girdik, toparlıyorum, trafikle cebelleşme uğruna aralardan derelerden gitmeye çalışıyoruz, ve fakat her yeni bir kestirme bizi daha yoğun bir trafiğe çıkarıyor falaan..

birden bire koca binayı karşımızda buluverdik! sağında solunda ve en tepesinde koca koca harflerle yazıyordu: İBİŞLER TEKSTİL..

nasıl kopmuş olabileceğimizi herhalde tahmin ediyorsunuz ey tahinpekmez.org üyeleri.. ve fakat bu kopma sonucu, siz bizi güldürdünüz allah da sizi güldürsün modeli, ben domaini cepten almaya, web dizayn olayından anlayan blackened de beleşe sitesini yapmaya and içtik..

saatler sonra konser dönüşü verdiğimiz söz aklımızda, çoktük makinanın başına, maksat domaine bakalım alınmış olmasın deyu, bir de karşımıza ne çıksa beğenirsiniz a dostlar:

o an ummadık taşın baş yaracağını, parayla imanın kimde olduğunun belli olmayacağını, dereyi görmeden paçayı sıvamamak gerektiğini, ak akçenin kara gün için olduğunu falan sırasıyla nekadar atasözü varsa hepsini hatırladım, anladım, idrak ettim.. sizin de idrak yollarınızda iltihap var ise lütfen üstteki linki tıklayınız, biat ediniz:)
freko, herzaman heryerde..

2 yorum:

  1. hagaten çok dumur bir akşamdı sayın üyeler, dubalardan mı kaçayım, zaten yere yakın olan arabayı çukular arasından slalom mu yaptırıyım derken o malum binanın önüne geldik ve kaldık. sanki o çukurlar, o yol yapım tabelaları, peynire ulaşması için önüne labirentler dizilen fare edasıyla bizi getirdi ibişler tekstilin önüne, sanki o akşam oraya gitmemiz gerekiyordu. bunu da gördük ve biat ettik hagaten.

    YanıtlaSil
  2. site olarak ahtapot giyimin yanında solda sıfır kalıyor. intorolara bakınca bir yanda otantik "bir pantolon bir de got" olan ahtapot giyim, diger yanda ibişler tekstilin adına yakışır bir biçimde intro olarak seçtiği shaggy zırvası. harbi ibişmişsiniz.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.