05 Şubat 2006

Projects @ Radyo 7/24

Pek hayırlı kardeşimiz Bülent Burgaç, geçen hafta çok beğenilen programının 2.sini sunmak için bu akşam 21:00 - 23:00 arası tekrar mikrofon başında..

Geçen hafta "abi ben dinleyemiyorum, nası olcak ühühühü" diyenler için, bunun bir webcast olduğunu ve belli bir kullanıcı sayısından sonra girenlerin daha ziyade babayı aldığını hatırlatmak isterim.. o yüzden, misal saat 20:45'den itibaren http://www.radyo724.com:8200/listen.pls linkini tıklamaları, yer kapmak açısından evladır..

aha şimdi tıkladım mezdeke çıktı, pek şahaneymiş ulan ahahahahah tutmayın beni oynamak istiyorum:)

5 yorum:

  1. bu hafta da çok şahane bi playlist var, araya istek de alıyor.. çok şahane çok.. bi de yoldaş dedi adam, ne diyim bilemiyorum, rusmuyuz floydianmı belli değil:)

    YanıtlaSil
  2. ooh gene çok şahaneydi valla.. bi hafta da denk getirip beraber mi yapsak naapsak diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ay ta los angeles'a benim icin sarki bile caldi bulent ayol. giderayak iyi geldi sabah sabah. gelecek pazar sabahi kahvalti muzigim belli.

    YanıtlaSil
  4. Süper bir program ,süper dj beni kırmayıp yine adımı tüm dünyaya duyurdu...

    YanıtlaSil
  5. yayın onlayn bilmiom babacım, direk web sitesinden tıklıosun, açılıo..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.