06 Şubat 2006

Bakınız Görünüz! Dersimize iyi çalışalım :)


dersimiz David Gilmour Hamburg konseri. artık geri sayımı bilete bakarak yapacağız :)

gidiyoruz lan. inanamıyorum ya..

olum ya şu olursa;

bu adamla gecen hafta içinde özel bir davetle gerçeklesen bir konsere gittik. gittik gittik de basımıza gelmeyen kalmadı. şimdi efendim şöyle oluyor;

konser kodak theatre’de özel bir amaç için gerçekleştirilen bir yardım konseri . bu konserden toplanan tum gelir önümüzdeki yıl açılacak “pink floyd humanity school” adını tasıyan özel bir okul için kullanılacak. bilet fiyatı 600 usd, çok pahalı olabilir ancak her şeye değer sonuçta soz konusu olan akustik bir pink floyd konseri daha da önemlisi insanlık eğitimi verecek bir okul.

içerisi hınca hınç dolu, nasıl dolmasın ki..

neyse..işıklar kararıyor ve o anda kalbimizin daha da hızlı atmasını saglayacak gitar sesi duyuluyor evet bu o.. shine on your crazy diamond.. frackman reloaded’e dönüyorum olum hadi çıkalım ben buna daha çok dayanacağımı sanmıyorum diyorum, frackman reloaded’de ses seda yok gözler kapalı ahanda gitti herif diyeceğim anda gözlerini açıyor, ağzı kulaklarına kadar vararak sus olum sus ben şu anda hacı oluyorum diyor.. evet beklenen an.. karşımızda tum ihtişamıyla david gilmour. hayır bu gerçek değil rüya olmalı diyorum frackman reloaded’e, susmazsan ruya olmaktan çıkacak ve hayatında gördüğün en son görüntü olacak diyor. ve kalbim daha da hızlı atmaya başlıyor zira david gilmour her gece kulaklarımda çınlayan sesi ile bağırıyor, shineee onnn your crazy diamonddd… evet artık rüya olmadıgını anlıyorum. şarkı bitiyor ve alkış sesleri kaplıyor kodak theatre’nin her yerini. frackman reloaded ağlamaya başlıyor.. anlıyorum onu zira benim de gözlerim dolmaya başlıyor..

astronomy domine - what do you want from me- learning to fly - keep talking- coming back to life - hey you- a great day for freedom - sorrow - high hopes-another brick in the wall (part two) - speak to me- breathe - on the run- time -the great gig in the sky- money - us and them-any colour you like- brain damage-eclipse - wish you were here ardı ardına çalınıyor ve ben kendimi iyice kaybediyorum tam o anda frackman’e doğru dönüyor ve ne yaptıgını anlamaya çalışıyorum, frackman basını saga sola dogru sallıyor adam hipnotize olmus durumda. evet diyor babalar pulse playlistin aynısını çalıyor ve sıra geldi comfortably numb’a. lakin ben buna dayanamam diyor .. işte o anda kendimizi iyice kaybedip yerin dibine girmemizi saglayan sözcükler dokuluyor david gilmour’un agzından. ladies and gentleman diye başlıyor;

“ gecen hafta turkiye’de, istanbulda pulse konserinin gösterimi yapılmış ve bizi gerçekten çok seven insanlar sanki o atmosferi yasamak istercesine katılım göstermişler bu nedenle mutlulugumuzu belirtirken teşekkürü bir borç biliyoruz ancak gösterim sonunda dagıtılan ve bize göre korsan olan the wall demo cd’sini tasvip etmiyoruz” diyor. frackman’e dönüyorum ve aynı anda ağzımızdan çıkıyor; hasssssss… evet diyor şu anda o gösterimi yapan kişiler aramızda ve izninizle onlara ceza vermek istiyoruz diyor gilmour. bir kere daha aynı anda; hassssssss.. cezayı anlatmaya başlıyor;

bir floydian’a floyd’u sevdiren şarkı comfortably numb’dir bu nedenle şimdi bu şarkıyı çalmadan önce bu ardaşların salonu terk etmelerini istiyoruz diyor.

o an da bir ses duyuluyor, dittiri dittiri dittiri dittitirirrrttt .. sabah 08:50 beyoglunda bir ev.

kalk olum besinci goz toplantıya geç kalıcan..


11 yorum:

  1. o diil göze gelicez şerefsizim, uçak falan düşcek o radde:)

    YanıtlaSil
  2. sus lan.. :( töbe de..

    gidiyorum ya.... huleyynnnnnnnnn...

    allahım sen bana o güne kadar sabır ver.

    10 mart 8:25 ist>dortmund akşam dortmund konseri. sabah dortmund>hamburg tren. akşam hamburg konseri. sabah hamburg>berlin tren. 2 gün amcaoğlu evinde. dönüş 14 mart 17:00 istanbul


    şaka gibiiiiiiiiii... david baba.... ben de shine on olucammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. içeride telefonları sessize alıp, o şarkı çaldığında justy orospusunu ararız :))))

    hayır bunu bana yapmayınnnnnnn.. ibibişler sizi...

    heheh direk canlandı gözlerimin önünde

    YanıtlaSil
  4. ölsün ama keline işi olmasın.. f1'de sana yaptıklarını unuttun mu yokssa? viyinnnnnnnnn viyinnnnnnnnn hatırladın mı da?

    YanıtlaSil
  5. hmmm evet ama bu durum mevzubahisken, yemişim dünyanın geri kalan komple event takvimini yani:)

    YanıtlaSil
  6. ben de yemişim ama justy'e bi pislik yapmak lazım illaki. lan acaba garibanla uğraşmayıp david babanın yanına girdiğimizde buna imza mı alsak ne? hııı?

    YanıtlaSil
  7. yok lan ona başkasından alıcaz hayırlısıyla:)

    YanıtlaSil
  8. ben bu düzene çomak , sokarım....

    justy e kötülük bana kötülüktür...

    dur ben sizin apartman kapılarını zincirlemezmiyim...

    gideceğiniz arabanın lastiklerini indirmezmiyim....

    huleeeeeeeeeyyyyyyyyyyynnnnnnnn

    YanıtlaSil
  9. Allah versin cezanizi, böhüüü.Fakir ama gururlu bir gencin duygulariyla oynamak hangi insanliga sigar, firk firk.

    Olm gule gule gidin, gule gule gelin. Benim yerime de dinleyin babayi. Arkanizdan urik asit dokucem. Ben hasetlenmedim sizin gibi ibibikler. Ama bi iblislik eder , video filan cekerseniz bilin ki F1'de kutur'le cektigimiz videoyu butun tvlere gonderirim freko, bilesin :)

    YanıtlaSil
  10. göstermessen birader.. benim gözler babayı bi görsün hele, sen istersen 4 metrede göster o videoyu, nema problema:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.