08 Şubat 2006

Alev Lenz



canım canım.. şarkılarına hasta oluyorum. konserinde de en önde olucam :)

http://www.echoesproduction.com/site/Etkinlik.asp?EID=25 demişler ki:


4 yaşında müzik ve ritim dersleri almaya başlayarak, gelecekte ne denli bir müzisyen olacağının sinyallerini veren Alev Lenz yeni solo projesinin ilk konserini vermek üzere Balans Music Hall'e geliyor.7 yaşında piyano dersleri almaya başlayan Alev Lenz, ilk ingilizce şarkı sözlerini 8 yaşında yazdı. Okul yıllarında kurduğu müzik grubuyla sahneyle tanışan Alev Lenz, daha sonra Grup Alev adını taşıyan Rock grubu ile Avrupada yaklaşık 150 konser gerçekleştirdi. Çok geçmeden aslında yapması gereken müzik tarzının rock olmadığına karar vererek Alev grubundan ayrıldı."Bence sanatçılar zamanımızın sismografları gibidir, onlar toplumun duygusal dalgalanmalarını hissedip, araştırıp ve anlayıp bize dünyamızın içini ve kendi iç dünyamızı yansıtırlar" düşüncesiyle yola çıkan Alev Lenz, birbirinden melankolik şarkılarla yoluna devam ediyor. Kalbimi etkileyen herşeyi müziğimle size anlatmak ve paylaşmak istiyorum diyen Alev Lenz 31 Mart 2006 tarihinde Kangroove'dan önce sahne alarak birbirinden harika melankolik şarkılarını sizlerle paylaşacak.

http://www.alevlenz.com/alevlenz.html

3 yorum:

  1. saat kaçta çıkıcakmış bu çıtır, ön saflarda yerimizi alalım, bakalım nedir ne değildir:)

    hatta bu ekozprodakşın kıyak yapsın, şöle 10 kişiyi falan artı birleriyle beraber konsere davet etsin, ellerine de birer bira tutuştursun misal..

    evet çok şey istedim:))

    YanıtlaSil
  2. bi düşündüm de.. niye echoes'dan bekliyoruz böyle yağmur bekler gibi? ben konuşiim bişiler ayarliyim evet, okadar isim babasıyım hadisenin, kırmazlar beni..

    çok yalnızım be blog, kendi kendime comment ediyorum hadi bakalım:))

    YanıtlaSil
  3. 4 yaşında müzik ve ritim dersleri almaya başlayarak, gelecekte ne denli bir müzisyen olacağının sinyallerini veren Alev Lenz yeni solo projesinin ilk konserini vermek üzere Balans Music Hall'e geliyor.

    Bu ne abi ..Ne dort yasi be anadan dogma yazin bari..
    Insanlar iyice sasirmis..saka gibi..
    ee 20 yasinda adamlar pazarlama gurusu gibi etrafta dolanirsa bole olur zaten..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.