25 Ocak 2006

Frackman Revolutions

Frackman Revolutions

karmakarışık duygular içerisindeyim (ısrar etti freko) lakin ingilizce bilmiyorum ben.hani söyleyemiyorsun bunu da ulu orta ben ingilizce bilmiorum şimdi siteyi kullanmayı öğrenmek çok zamanımı alacak diye. evet kendimi nine gibi hissediyorum bunca ingiliz dili ve edebiyatı mevzuuna hakim insanlar arasında. allahım kustum sonunda bu konudaki hissiyatımı.yaşasın. ama gidicem ben kursa yakın zamanda. selam bu arada canımın içiii.yazıcam ben böyle tüm iç hesaplaşmalarımı buraya :)

3 yorum:

  1. canımsın:)

    takıldığın yerleri sor, tek tek anlatiyim ben, çok şahane dil hocalığı yaparım bilen bilir, ingilizce, italyanca, yalandan latince.. ispanyolca falan da istersen az bekliycen, önce ben bi öğreniyim:)

    YanıtlaSil
  2. kaaaardii$iim, sirf ingilizceyle bitmiyo ki, sersem ediyo bu blog insani )) sagimizi solumuzu sastik kac gundur :) neyse oraya buraya tiklaya piklaya buluyoz iste yolumuzu :) cheers.. ! :)

    YanıtlaSil
  3. akılsız adamı almıom buraya ben zati, hepinize güvenim sonsuz, öörenioz kafasını gözünü yara yara:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.