19 Haziran 2006

things that make you go, hmmmmm

böyle bi şarkı vardı fi tarihi nerdeyse, c&c music factory söyleridi, eski toprakların pioneer teyp aciko ekolayzer ikilisiyle az buz öttürmüşlüğü yoktur ben dahil olmak üzere (di mi lan eliksir eheh)..
ama malesef ki konumuz bu şarkının getirdiği götürdüğü değil, bi saattir başlık kasıyorum, ne desem ne desem bulamadım.. ama ilk günden beri yapmamak için üzerine kafa patlattığım şeyi yaptım, ve iki güzide üyemizi yönetim kurulu kararıyla üyelikten azlettim.. sebep tabi ki aidatlarını geciktirmeleri değil, çünkü öyle bişey yok, olmayacak, tek katlanmak zorunda olduğunuz şey gariban google reklamları.. lafı dolaştırıyorum farkettim, ama kolay birşey değil bu..
felina ve satine, her ikisi de ayrı ayrı çok sevdiğim insanlar olup bu gruba ilk üye olan insanlardandırlar.. postlarıyla, kommentleriyle kimi zaman neşe, kimi zaman düşünce kattılar ortama, güldürürken düşündürdüler ve viceversa falan..
ve fakat her ne olduysa oldu, bir husumet çıktı, ve bu ilk başından beri tek kuralımız olan herkes bi şekilde bi yerden connected olayına ters düştü.. ne oldu ne bitti detayına girecek değilim, ama şunun bilinmesini isterim:
bu gariban, günde üç beş kişinin girip çıktığı ve tamamiyle bir keyif ortamı olan tahinpekmez'de, kişiler gülmek ve güldürmek amaçlı birbirine her daim girişebilir, bunun örnekleri zaten hergün her dakika görülmektedir, ve hatta burada bukadar çok insanın olma sebebi de budur bi yerde..
amma, bir kişinin bir diğer kişiye doğrudan ya da dolaylı imalarla saldırması durumunda sadece bir kere sözlü olarak uyarılacak, bir takım yaptırımlar uygulanacak, uygulama sonuçsuz kalırsa üyelik kaydı silinecektir.. buranın çılgın moderatif fasiliteleri yoktur, çaylak maylak da edemiyoruz, direk siliyoruz.. ikinci bir nesil hadisemiz de olamayacağı için, kişilerin tövbe istiğfar edip belli bir süre oruç tuttuktan sonra tekrar aramızda bulunabilmeleri olasıdır, olmayacak şey değildir, orasını bilemiyorum, henüz test ettiğimiz birşey değil..
sözün özü, kötü niyetle laf sokmak yasaktır canlar, kardeş kardeş oynayın:)

4 yorum:

  1. felina da satine de su anda burada degil ve ikisi de bu yaziya comment giremiyor. o nedenle cevap hakki taniyan bu tur seylerin yazilmamasi da uygun olur.

    bir de belirtmek isterim ki "bir husumet" cikmadi. gordugum ve takip ettigim kadari ile felina kisisi alenen satine kisisin yazdiklarina diklendi. en sonunda acikca hakaret etti bir comment'i ile.

    biri, birinin postuna hakaret yazdigi zaman her seferinde postu yazan da atilacak mi? oyle ise, kim post yazmaya cesaret eder ki?

    YanıtlaSil
  2. felina ve satine geri dönsün!!!

    freko, bence bu uygulama yersiz hem de çok yersiz..

    burada "kim haklı" tartışması yaratmak doğru değil tabii ama aurora'nın yazdıklarından sadece felina'nın atılması gerektiği sonucunu çıkarttım ki buna katılmadığımı belirtmeliyim.. orada kişiye yönelik bir hakaret sözkonusu değildi, satine'nin yazdıklarını okuduğumda içimden "vay be, basbaya kusmuş" die geçirmiştim, tarzı hiç hoşuma gitmemişti.. felina da benzer şeyler hissetmiş olacak ki fikrini belirtmiş.. hıı evet, ifadesi biraz dikti ama satine'nin kullandığı tarzı, hele hele yine o aynı posttaki komentleri dikkate alırsak o çıkış bence "yerindeydi".. neyse demin de dediğim gibi mesele "kim haklı" meselesi değil tabii.. sadece felina'nın koment hakkı olmadığı için bunları ayrıca belirtme ihtiyacı duydum..
    bence bu iki üye de dönmeli ve tahin-pekmez ortamı bu gibi fikir ayrılıklarında bu minik çıkışlara izin verebilecek esneklikte olmalı.. bu hassasiyeti anlıyorum ama abartılmış bir durum olarak görüyorum.. burada kimse kimsenin tadını kaçırmak istemez elbet ve herkes haddini bilir..

    "FELİNA VE SATİNE GERİ DÖNSÜN, TADIMIZ KAÇMASIN"

    YanıtlaSil
  3. yaw ne güzel gruptu c&c ya.everybody dance now dürüp düp düp dürrüpdüp..konuyla alakam yok belli olduğu üzre, bir şarkıya bakıp çıkacam..catfight olmuş ben kaçırmışım, ona üzüldüm.

    YanıtlaSil
  4. valla dediğimiz gibi, gelmek isteyen gelir, kimse brukerlik etmedi neticede, kapımız açıktır:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.