07 Haziran 2006

Roger Waters'a Bilet Bulamayanlara Mega Kıyak

Selam arkadaşlar. Sabah sabah Kuruçeşme Arena'nın önünden geçtim..Hazırlıkları gördüm vs..Sonra bazı şeyler dikkatimi çekti ve kafamda bir ampul yandı..zaten bilenler bilir kafam ampul gibidir..Siyasi bir durum yok ama..neyse dağıtmayalım

Biliyorsunuz ki bu konser mekanı deniz kıyısında..stadyum falan gibi çok büyük bir yer de değil..bilet bulmak sorun olabilir ve olmuştur..İmdiiiii...buraya dikkat..Denizde, kıyıdan en fazla beş on metre açıkta, yani konser sahnesine bir stadyum mekanından daha yakın bir yerde minik bir denizfeneri var..üstüne çıkıp iki üç kişi rahatlıkla oturabilir. balkonlu felan..Eğer bir şişme botunuz varsa veya bir sandalcı ayarlarsanız Kuruçeşme limanından veya Ortaköy'deki kayıkçılardan, oraya ulaşır ve fenerin üstünden deniz dalgalarının romantik sesleri arasından gayet unutulmaz bir gece geçirebilirsiniz. (Şaka yapmıyorum, valla mümkün..konum itibarıyla oradan konser izlemek gayet rahat)

Fenere çıkmayı bir şekilde gözünüz yemediyse, Ortaköy veya Kuruçeşme'den sandal kiralayıp , konser alanının birkaç metre açığında demir atıp yine mis gibi bir konser izleyebilirsiniz, sandal sefası eşliğinde.

Sabah sabah bu kıyağı size kimse yapmaz, hadi yine iyisiniz:)

17 yorum:

  1. kaynagini bilmiyorum - ne derece resmi dayanagi var; arastiramadim ama soyle bir entry parcasi var (orjinal post'a da numerosunu yazmistim gecenlerde)

    "... kafasından elektirik çıkan organizatörler valiliğe yazı yazmış, o saatler içerisinde boğazın o alanına tekne girişini yasaklatmıştır. helal olsundur. geçmiş olsundur." (#9636607)

    yani bilemiyorum; eger dogruysa deniz uzerinde baya heycanli zamanlar gecirecek gibi gorunuyo insanlar : )

    freko bu konuda bi gelisme var mi - yani evet senin yazdigini sagir sultan duydu elbet de, sonuc teblig deildi mi - ya da nedir mirim..? konuyu asil kaynagina sormak lazim :)

    ayrica, ben ses perdesi (!!) asmayi planliyorum arenanin etrafina:P

    YanıtlaSil
  2. lan ne pinti heriflermiş bu organizatörler de be..şu şehr-ü istanbul'da sandalda konser keyfi de mi süremeyeceğiz..ayıptır, günahtır, yönetim istifa!!

    YanıtlaSil
  3. efem tarafıma tebliğ edilmiş bişi yok, sayın valimiz tabi ki beni sallamadı, ama allah büyük diyorum.. lakin işte bi kibrit çaktık, insanlar tepki gösterdi, bunun üzerine birtakım girişimler yapıldı.. hal böyleyken, bence o akşam bırak öyle deniz fenerinde ya da civarda kayıkla takılmayı, sahil koruma botlarından tırsan balıkların dahi ol üç saat süresince boğazın başka yörelerinde nafakalarını arayacaklarını tahayyül ediyorum..

    yani demem o ki, bilet yoksa roger zor.. tabi ki babalar en hayvan ses sistemlerini getirecek olduğu için ulus parkından da konsere iştirak edilebilir, o ayrı konu.. hmmm, lan güzel fikir aslında be, aynı anda hem orada hem orada olabilmeyi çok isterdim şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. Şerefisizim aklıma gelmişti...

    Ben duvar kıyısında durup ohh böyle nağmeler eşliğinde takılmışken dinlemeyi düşünmüştüm pek yaşa elinherifi...

    Sandaldan o denizfenerine çıkış nasıl olacak kanarında basamak gibin bişey var mı??

    Bilen bilir tekne denizde sallanır , karaya adım atalım derken yarılmayalım...

    YanıtlaSil
  5. olm kilavuzu karga olanin.... malum yani... : ))

    koyacaksin cebine biletini, pa$a pa$a dinliyceksin abileri... budur... : )

    YanıtlaSil
  6. Vurmayın vurmayın...

    Organizatörler geldi , bastı ofisi ...

    Yok teknem falan ağbi , benim var ama burada değil...

    Oyy kemiğim...

    YanıtlaSil
  7. durun lan, yeni bir fikir geldi aklıma..bak şimdi, en yakın deniz malzemeleri satan dükkana girip bir dalış tüpü veya şnorkel alıyorsun..oralar sığdır zaten..alttan alttan ilerleyip kıyıdan giriyorsun..mis:)

    YanıtlaSil
  8. kimselere birakmam, ben doverim bunlari vala.... :) hic olmadi, kulaklarini keserim.... :))))

    YanıtlaSil
  9. Bende zaten dalış brövesi var ama nereye koyduğumu bilmiyorum...

    Elinherifi ağbiciğim bak ne diyeceğim biz alarko holdingten bir tanıdık yapalım , adamların arazisinde diyelim bir ağaç tepesinde bize bir yer açın şu haftasonu bir iki dalı böyle oturacak kıvama getirdikten sonra kimsenin göremeyeği bir rahatlıkta konseri izleriz diyorum...

    Sandal fikrine hala açığım ...

    Çek çek kürekleri , sür sandalı...
    Keyifli neşeli tadını çıkar
    Hayatın tadını... (Susam sokağı şarkıları)

    YanıtlaSil
  10. parayı kaptırmış bünyelerin kapitalist feryadına inat, beleşçi emekçi gençlik işbaşında..yaşasın beleşçi mücadelemiz...

    henüz sahne hazırlıkları sürüyor, konstrüksüyon falan yapılıyor..her taraf açık..şimdiden bir yerlere sotelenmek de mümkün tabi.önümüzdeki bir iki gün içinde yine bir keşif gezisine çıkıp pırlanta fikirlerimi sunacağımdır..alarko holding fikri de yabana atılır gibi değil, listeye ekledim..bütün verileri toplayıp detaylı bir brifing yaparız..eheh.:)

    YanıtlaSil
  11. duyduğum kadarıyla bkm konser alanına sniper konuşlandırıp ağaçta kuş harici tipini beğenmedikleri hertürlü ibibiği indireceklermiş.. pink floyd'un ve üyelerinin korsan eserini alan, netten indiren, konserini ağaçtan izleyen emekçi değil emeğe değer vermeyendir diyorum fanatizmin zirvelerinden, yakarım:)

    YanıtlaSil
  12. Bakın yapmaya çalıştığımız olay sanat ve fikir eserlerinin çalınması fikri değildir ezelden karşıyız - Korsana HAYIR !!

    Ancak isteriz ki ömrü hayatında böyle bir güzelliği belki bir daha göremeyecek ve istekli olan insanlar için akıl ve mantıkla sevdirme sevginin karşılığını buldurma yoluna gidilecektir.

    Yok ki Serol kardeşimizin ki gibi bir all area access kartımız eşimizi dostumuzu bilgilendirelim...

    Öyleyse ya sandalla ya tekneyle yada ağaç tepesinden sevdiğe şeye ulaşma gayretinde olanlara nedne sniper ile cevap veriliyor...

    Değilmidir ki dağları delen Ferhat , değilmidir ki Hamburg autobahnlarını aşan Frekocan , değil midir ki alarko ormanlarında , elde dürbün , fotoğraf makinesi , kısa teleskop video kamera , geniş boy aynası ile konser izleyecek olan elinherifi ve kuturkutur ortaklığı...

    Çok pis dayak yiyeceğim öyle böyle değil...

    YanıtlaSil
  13. kutur bak bole dedin kalbimi kirdin bilesin. olm bende `all areas pass` mi var..? bayildim senelik tatil butcemi gidiyom.. tercih meselesi.. sen sevdiceginle tatili tercih edersin - ben bi ayagi cukurdaliktan olsa gerek; dunya gozuynen roger waters'i... ole pass mass polemiine girmeyelim bi zaamet, kavanozlarim seni allama, ibreti alem icin :)

    YanıtlaSil
  14. Çok hisliyim ne olur üstünüze alınmayınız...

    Şimdi Elinherifi ile konuşacağım haberler iyi galiba...

    Gazatelerin 3 sayfalarında çıkacağımızı şimdiden görür gibiyim...

    "Roger Waters aşkından tekneleri alabora oldu"

    yada

    " Alarko Korusunda talihsiz kaza , konser izlemek için ağaca çıktılar fakat ağacın dalı dayanmayınca koruluktan sahile kadar yuvarlandılar..."

    YanıtlaSil
  15. lan zaten çaylak modundayım, uçmam yakındır, bir de gazetelere "sözlükten değil ağaçtan uçtu" haberimiz mi çıksın , ehe:)

    bu günlerde pek bir kısmetliyim..bir yerlerden yine beleş bi bilet milet bulursam şaşırmayın..ama ben yine de yedekte bir şişme bot bulunduruyorum tabi.

    itiraf ediyorum kardeşim, benimkisi floydianlıktan değil (iyi müziğe hastayım, babaların mp3'leri bilgisayarımı süsler, günün bir iki saati ofiste çalar vs, o ayrı) ..benim derdim, konseri izlemeyip bloga geldikten sonra konsere gitmiş arkadaşlar uzun uzun yazıp nispet yazarken altına yorum olarak "ehe, ben de oradaydım , nefisti valla" diyebilmek..
    hor görme garibi:)

    YanıtlaSil
  16. abicim siz onu bunu birakin da, `besinci goz`um biricigim bi link vermis (bkz:#9655074)(eksi sozluk)
    ben bi ho$ oldum simdiden.... bilemiycem valla... : )
    oyy ooyyy diyorum....

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.