08 Eylül 2006

yanlış numara..

türksel icad olunalı beri aynı numaraya sahip olan kerizlerden biri de bu satırların yazarıdır canlar.. 12 senedir bu heriflere verdiğim parayla evim barkım olurdu, ama tüm bunlar ayrı bir postun konusu..

ve fakat bu numara -bilenler bilir- umumhane numarası gibi birşeydir hattizatında (alıcılara selam ederim).. bugüne kadar nice yanlış arayanlar oldu, ha bu yanlış aramalardan ekmek yediğim de oldu, -gene bilen bilir- sesim pek bi karizma çıkar ahizeden, üfle desem üflersin o radde corleone bir insanım mikrofonik ortamlarda..

ve fakat bu on küsür senedir, bir "eyüp abi" var ki, adam haftada birkaç kez benim telefondan çeşitli numaralardan aranır, hali hatrı sorulur, sonra "yanlış numero" diyende pardon denir kapanır.. artık dingillerin numarayı / sesi falan tanıyorum, "yok eyüp abin burda kardeşim, hiç olmadı" diyip kapıyorum..

ammaa, malum kandil bugün -inananların kandilini bu vesileyle kutlarım-, sabah beri eşten dosttan kandil mesajı yağıyo, ama bu sefer bir farkla: eyüp abinin kandilini de kutladılar, hem de gecenin 01:23'ünde!

"lan nolucak, numarayı yanlış bilen dingil yanlış mesaj da atar gayet normal" diyorsunuz biliyorum, fakat bu mesaj "re" tabir ettiğimiz, yani gelen mesaja cevaben yollananlardan.. aynen yazıyorum:

"kardeşim eyüp, kandil mesajın için teşekkür ederim. bir mukabele, tüm dostlara hayırlara vesile olması dileğiyle."

bir dumur detayı ile bu geceyi sonlar, süzülürüm kara geceden saten çarşaflara doğru -kandil kandil selam ettim, amman sabahlar olmasın-

freko, yanlış numaradaki doğru adam..

2 yorum:

  1. hayvan rıza değil kıllanan adam mübarek:)

    güzelim, burada yazdığımız herşeyi online mi yazıyoruz? demek ki neymiş, önceki gece gelmiş mesaj, copy?

    açıklamacı geyikçi freko:)

    YanıtlaSil
  2. valla sonunda öyle olucak hibe edicem adama numarayı:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.