05 Nisan 2006

Roger Waters ve WhiteSnake konserleri bilet fiyatları, üç beş serzenişe bir güzelleme..

efem, çeşitli medya organlarında insanlar ikiye bölünmüş durumda.. amman niye biletler şöyle fiyatmış da bilmemneymiş ohaymış falan..

hemmen senteze geçelim:

ilk 300 kişi için (500 dendi sonra 300e düştü) bilet fiyatı 300 kayme.. o hayvani alanda 3 sıra adam eder bu, hemi de ayakta, yani 4. sıradaki 83 ytllik yerden avantajı iki adım boyu, daha fazla değil.. sahneye yaklaştıkça kaybedilen görüş açısının dezavantajından bahsetmiyorum bile.. "lan racırdan başka ne görecez" diyen ibibikler için Roger Waters - In The Flesh Live tavsiye ediyorum çarçabuk..

kalanlar için, ki onbin küsür kişi bu, rakam 83 ytl ve kapıda 100 ytl.. amman da aman niye bukadar pahalıymış da, bilet nerden bulacakmışız da, öğrenciydi şuydu buydu nası seyredecekmiş roger abilerini.. bazıları da direk küsmüş, gitmiyomuşmuş protesto için, götümle gülüverdim..

ekşi sözlükte Chapar nickli ulu insan #9367546 numerolu bir entri yazmış konuyla alakalı, altına imza atasım var.. madem ki çok seviyosun, artık önümüzdeki 2 ay sigara mı içmezsin, cep telefonunla konuşmazmısın, iki haftasonu istiklalinden feragat mi edersin ne yaparsın bilemiyorum ama, alırsın biletini arkadaşım.. koskoca Roger Waters geliyo memlekete, ben dua ediyorum ki organizatörler "konsere girmek isteyen herkes bi kere bize verecek" demediler! ibne olmadığı halde orayı dolduracak gene bi 10bin koçyiğit çıkardı kesinkes..

dediğim gibi, koskoca Roger Waters bu, ve arkasında orkestrası, sesi, ışığı, devasa bir prodüksiyon işi, beleşe mi olacaktı, bunu yapan adam "aman necip halkımız on ytlye roger waters izleyebilsin" diye parayı cebinden mi harcayacaktı, nedir bu beleşçi zihniyet anlamıyorum, anlamadım, anlamayacağım..

atina biletlerine bakalım, 53 euro saha içi heryer, 106 euro viaypi.. e bizimki ile aynı nerdeyse, en yakınımızdaki ülke diye bunu alıvirdim.. ayrıyetten, Roger Waters ve çoğu sanatçı bilet satışından almaz parayı, sponsorlar bu işin bel kemiğidir.. yoksa, sponsor kabul etmeyen bir U2, REM falan gelsin de o vakit görelim bilet fiyatlarını, nasıl mecburen stadda yapılıyo izleyelim..

bundan yedi yıl mukaddem, hiç unutmam James Brown geldiydi de Beylerbeyi stadında konser verdiydi.. bilet fiyatları saha içi 19 milyon tl idi, ve ben o gün parasızlıktan bu konsere gidemedimdi.. bahsi geçen paranın, gerekli aritmetik hesapla bugün 100 ytl'ye denk geldiği de esefle görülmektedir.. Ha, o sahnedeki adam James Brown değil de Roger Waters olaydı, değil 19 milyon 100 milyon olaydı bilet, bittabi ki bir şekilde gidilecekti o kesin.. ama ogünki işsiz ciğerimiz, bi I feel good, bi Living in America için okadar parayı vermeye dayanamadıydı.. Roger gelsin Another Brick in The Wall Part I'in baslarını çalsın gitsin, tüm bilet paraları helal olsun!

laf uzadı, farkındayım, amma, bak çok severim efendi adamdır belki, ama bir Sting 95 YTL, bir Depeche Mode 95 YTL oluyorsa (aynı mekanda), ben hala 83 YTL'ye Roger Waters bileti aldığıma inanamamaktayım..

o yüzden, diyorum ki, yarın tüm floydianlar biletix başına! organizatörler de insan, para kazanacaklar ki bu işi yapmaya devam edecekler..


laf para kazanmaya gelmişken, bir de gözümüzün bebeği Echoes Production'un bugün açıkladığı bilet fiyatlarına bakalım:

bunlar da koskoca WhiteSnake, hemi de Parkorman'da, işte fiyatlar:

ilk 1000 bilet 50 YTL
Sahne önü biletler 100 YTL
VIP alanı (sahne karşınızda kaldığında sağdaki yenilen içilen bölüm) 125 YTL

(aha da link: http://www.echoesproduction.com/site/Haber.asp?HID=55)

Parkormanın istihap haddini gözönünde bulundurarak, Echoes Production'un hala şirketi hayriyeye çalıştığını görüyor ve kınıyorum.. tabi ki maksat millet sanatçı görsün, ama birşekilde bu işe gönül vermiş adamların bu işten para da kazanmaları lazım ki biz o sanatçıları görmeye devam edebilelim..

gene de helal olsun Echoes Production, ne diyim, tuttuğunuz altın olsun..


"Vay be, bukadar adam böyle kıçımızın kılı ağırdıktan sonra mı gelecekti" diyenlere de son söz:

olm biz kıçının kılı ağırmışlar yeni yetmelere oranla daha şanslıyız be.. bu gelen insanların yapıtları artık kanımızda alyuvar niyetine yüzüyor, böylesine bir dinginlik, rahatlık içindeyken sindire sindire görmek tiineyclere oranla çok daha keyifli, daha lezzetli..

Tüm kadayıflarla bu iki eventte görüşmek üzere, dört leventte bekliyorum, öperim


frekman rivoluşıns, kötü esprilerin adamı..

7 yorum:

  1. "hayatimda bi daa ne zaman gorecem ben bu adami" diyerekten aldim valla.. ha, kendimi atmayiveririm 2006 konser cilginligina, olur biter. hep kira, hep odeme, hep borc, hep o, hep bu.
    bi kere de kendim icin bi si yapiyom lan.. var mi... ?

    whitesnake'im var bi de - budur.. baska da konser monser aramam abicim. nassa bu seneki izin de mok gibi gececek (asikar); abuk sabuk para harcanacak hc bi yere gitmedigim halde.. iyisi mi 2 efsane gordum derim yanima kar kalir..

    hade saglicakla..

    YanıtlaSil
  2. ayricana demek isterim ki, roger olayinda zaafiyete dustuk - ayarlayamadik.. hic olmazsa whitesnake olayinda kim, nerden bilet alacak bilsek hep birlikte orda toplassak falan filan.. zannimca ben gene abuk bi sekilde tek basima kalacam... neyse.. alisik bari bunye..

    YanıtlaSil
  3. valla whitesnake olayında sanırım elimiz kolumuz böylesine bağlı olmayacaktır deyu düşünüyorum ben, bilmem benimle aynı fikirde olan başka arkadaşlar da varmı:)

    YanıtlaSil
  4. yani elimiz kolumuz bagli kalmasa iyi olur tabi de ilk 1000 bilet potasina girebilseydik bari.. ya da ne biliim sahne tarafi midir nedir durumumuz... (batti balik yan gider)

    YanıtlaSil
  5. alan parsons project var dahaa :) whitesnakeden ziyade odur olay bence :)

    YanıtlaSil
  6. valla ben onu -bilerek- pas geciyorum likeinme'cim.. :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.