11 Nisan 2006

my way..


frank sinatra'nın en bi koyan şarkısı belki de.. büyük ihtimalle babanın kastettiği yol böyle bişi değil, ama sonuçta istediği kadar dolambaçlı sanalım yolumuzu, beşikten kabire uzanan böyle bir düzlük aslında..

and now,
the end is near
and so i face
the final curtain
my friend,
i'll say it clear
i'll state my case
of which i'm certain
i've lived
a life that's full,
i've travelled each
and ev'ry highway
and more,
much more than this,
i did it my way..

unumu eledim eleği astım diyor baba, dokunmayın hasanıma gariptir diyor belki.. ya da bir karar vermiş verilmemesi gereken, son babalanışını yapıyor, yanlışına rağmen ayakta duruyor..

fakat çeneyi tutamıyor baba, günah çıkarıyor bi şekilde:

regrets,
i've had a few
but then again
too few to mention
i did
what i had to do,
and saw it through
without exemption
i planned
each chartered course,
each careful step
along the byway
and more,
much more than this,
i did it my way..

bir an için "evet bi bok yedim" dese de gene dönüyor baba bildiği vakar duruşuna, kıl aldırmıyor burnundan, ne de olsa küçük dağları o yaratmış, "ne yaptımsa bilerek yaptım" deme hallerinde, kafiye olsun diye değil.. gene de insan nihayetinde, dayanamıyor, patlıyor, "yanlışsam kendime yanlışım arkadaşım!" haykırışlarıyla, sanki bizi tırstıracak, aynı boku yemiyomuşuz gibi..

yes there were times
i'm sure you knew
when i bit off
more than i could chew
but through it all
when there was doubt
i ate it up
and spit it out
i faced it all
and i stood tall
and did it my way..

ve aynı sistem sıralanıyor sözler, sanki tanımadık, ama yemesek de gargara yapacaz şu saatten sonra, ne de olsa koskoca frank baba!

i've loved
i've laughed and cried
i've had my fill
my share of losing
and now
as tears subside,
i find it all
so amusing
to think
i did all that
and may i say,
not in a shy way
oh no,
oh no not me
i did it my way..

for what is a man
what has he got,
if not himself
then he has not
to say the things
he'd truly feels
and not the words
of one who kneels
the record shows
i took the blows
and did it
my way..

yes it was my way..


birebir imzamı atayım da tam olsun isterim, saygılarımla..

8 yorum:

  1. üzgünüm ama bir erkeğin may vey may vey demesinden daha tiksindirici bir şey daha düşünemiyorum. (erkeği itici yapan deyatlar)
    may vey may vey, bildigim boku okudum, sizin düşüncelerinizi sizin veylerinizi hiçe saydım, herçeyin en iyisini ben bilirim, ben ben ben ben içerir. (evet hepsini bu 2 kelimecik içerir, aslında daha fazlasını da içerir ama yazdıkça sinirleniyorum ve ne gerek var ki) (izmir ki si)(blog beylerine selam ederim)
    siz siz olun, erkek erkeğe konuşurken ne yaparsanız yapın, ama kadın kısmısının yanında, hele ki egosu güçlü kadın kısmısının yanında aslaa may vey demeyin.

    ama şarkı güzeldir, sözlerini dinlemezsek...

    YanıtlaSil
  2. asıl keyiflisi egosu güçlü kadının yanında söylenenidir efem, tüm blog beyleri adına aleyküm selam:)

    YanıtlaSil
  3. yakarım yıkarım :)
    geri verin ulen selamımı :))

    YanıtlaSil
  4. şarkı frank sınatra'nın değil paul anka'nın bestesidir. sinatra için isteği üzerine özel olarak bestelemiştir.

    YanıtlaSil
  5. mülk sinatranın ama birader, onu diyoruz

    YanıtlaSil
  6. başbakanımız bu şarkıyı ezberleyip ileride seçim propagandasında kullanmazsa ben de bg değilim.

    YanıtlaSil
  7. robi vilyıms da pek güzel icra ve kavır etmiştir bahsi geçen parçayı. hakkını yememek lazım..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.