04 Ekim 2006

ditomito logo melodi hizmetleri..

cep telefonunun çıkması mertliği bozduğu gibi, hesabı kitabı da iyice karıştırdı ey tahinpekmez halkının insanları..

bu ayki fatura gelmiş, aldım açtım, dibine baktım, ağlaya ağlaya "tamam lan tamam bu ay da yatırıcaz" dedim, sonra incelemeye başladım fatura detayını.. öyle ya, bu devirde babana güvenmeyeceksin, bakacaksın dibine kadar.. numaralar ekseri aradığım insanlar, beleş dakikalar da çalışmış, eyvallah.. waptan eczane bakmışız falan, sanki elimizin altında hayvan databeyz yok, ama oluyo arada yolda misal, onlar da okey.. lakin bir enteresan kalem var ki, dikkatimi celbetti:

ditomito logo melodi!

yahu altalta topladım, vergisi falan hariç 12.85 ytl kitlemiş abiler böyle ditomito ayağına! derhal aradım 4440532'yi, "emret güzel abim" diye açtı müşteri hizmetleri, numara gözüküyo elemanlarda tabi, dedim "bırak ulan güzel abim ayaklarını, dibine kadar geçirmişsiniz!".. eleman afalladı, "estafurullah abi ne haddimize, bırak geçirmeyi üç beş aramayı da es geçtik, sana yanlış aklımızın ucundan geçmez" diye kekeledi, "madem geçirmiyonuz, ne bu ditomito, ne ayak, dalga mı geçiyonuz adam mı seçiyonuz?" diye tekrar gürledim.. eleman bunun üzerine, ağlamaklı bi ses tonuyla, "abi biz onlara hizmet verioz, valla bizim kabahatimiz değil, aha oranın müşteri hizmetleri numarası, aha bu da adresi.. emret gidelim dağıtalım mekanlarını" diye yalaklandıysa da, kendi işimi kendim gören bir adamım, çat diye kapattım suratına.. ayıp da oldu çocuğa, posttan sonra gönlünü alayım unutturmayın..

0 212 337 15 32 numerolu müşteri hattını aradım, "iyi günler burası ditomito, iptal işlemleri için bire, iptal işlemini telefonla yapmak istiyosanız ikiye, yetkiliye bağlanmak için üçe basın" diyen robot çıktı!

babacım, bir şirket direk "iptal işlemi için hedeyi tuşlayın" diyorsa ben bunda bit yeniği ararım.. hayatımda tek bir logo / melodi indirmiş insan değilim, üç beş bilgisayardan anlayan kimseyim, bağlarım usbsini bilmemnesini beleşe işimi görürüm, hatta bugüne kadar "pdudu yazın bilmemkaça yollayın tarkan - dudu polifonik melodisi cebinize gelsin" reklamlarına da götümle gülmüş kimseyim..

tabi ki üçe bastım, gene robot, "arkadaşım saat sekizde kapatıyoruz dükkanı, yarın ara bi şansını dene, büyük ihtimalle meşgule düşürücez babayı alacaksın" mealine gelen bir serenad çekti, ama yemez.. bana 12,85 geçiren adam kimbilir bizim komple şirkete neler geçiriyor.. yarın bütün hukuki nüfuzumuzla saldırıyı başlatıyorum..

bu postu okuyan herkesin detay faturalarını inceleyip, dito mito'ları bulmaları durumunda benimle aynı hareketi yapmalarını tavsiye ediyorum.. zaten dünyanın vergisini emiliyoruz, bir de araya bu keneler yapışıyor, sanki ağaçtan topluyorum ben 12,85'i! bu arada, dito italyancada parmak mealine geliyor, bilmem birşey ifade ediyor mu..

yanlış adama parmak attınız birader, büyük hata..

freko, bir adam vardıııı nevri dönen..

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.