08 Ağustos 2006

televizyonda haberci, gazetede yazar, yatakta hell yeah!

araştırmacı boşadamcılık gecenin bu saatinde yemedi içmedi, ali kırca olduğu iddia edilen kişinin fiti fiti görüntülerini sizler için aradı, buldu, indirdi, seyretti ve uyarıya uygun bir şekilde harddiskinden sildi sayın tahinpekmezciler..
konuyla ilgili olmayan bir ön bilgilendirme yapalım:
filmdeki kişinin benzetildiği şahıs, iddialara göre hertürlü efendi tipine mıymıy bıyıklarına rağmen, çevresinde çivi olarak anılmakta, çeşitli açık / kapalı otoparklar dahil gözüne kestirdiği her tahta, kontraplak, mdf ortama çakmakta, betonda ise etkisiz kalmaktadır.. hal böyleyken, gene bu benzer şahıs bu benzerliği gol yollarında etkili bir silaha dönüştürmekte gecikmemiş, biçare bir hanım kızı otel odasına atıvermiştir..
görüntülere geçecek olursak:
bildiğin fiti, ama bilmeyenine biraz enteresan gelecek türden bir fiti.. yer yer kaz adım çömelme kalkma pozisyonu, vatandaşın ermenicede gılır tabir edilen organının ankara'da kaybolan piton ile baba tarafından akraba olduğu fikrini vermekte.. çünkü ol kobrayı ol vaziyette salmak her er kişinin harcı değil, de ki saldın, partnerden öyle seslerin gelmesine imkan ihtimal bulunmamakta..
bu pozisyon (kamasutra kitabının 27. sayfasında uygulaması açıkça görülebilir, orjinal versiyon elbette) töhmet altında kalan sayın ali kırca için bir savunma ortamı oluşturabilir.. baba ekranlara çıkıp "aha birader bizim hadisemiz budur, buyrun siz söyleyin, öyle bir bafiye imkan ihtimal var mı" diyebilir, tabi bunun neticesinde daha da enteresan günler kendisini bekleyebilir, "alicik" gibi nikneymler edinmesine sebebiyet verebilir..
bir başka açıdan ele alalım, de ki bu kişi, yani ali kırca benzeri de bahsi geçen piton ile süt kardeşiymiş, yani fiziki benzerlik bulunmamakta; bu da kimi sahnelerde partnere allah ne verdiyse girişmesine bir yerde cevaz veriyor.. öyle değil mi alanson, oncağız bir edevat vasıtası ile öyle vokal yapan kişi efekttir, taklittir, iktibastır; tekdirle uslanmayanın da hakkı kötektir, ataerkil milletiz vesselam:)
ha, hem pitonla birinci derece kan hısmı, hem de partnere tekme tokat girişiyor, o vakit olayda başka tadlar, başka hezeyanlar ararım, orası fanteziye girer, özel hayattır, karışmayalım..
bu noktaya kadar videonun fonuna manowar - woman be my slave ilaçtır, onu da ifade edeyim..
benzer kişinin a yüzünden sıkılıp plağı ters çevirmesi sonrası giriştiği dömi vole fışfış kayıkçı pozisyonunda partnerin kalçayı tek snare sayıp eli baget etmek vasıtasıyla girişilen pozisyon literatürün bildiği "slap me baby, oh yeah"tan başkası değildir.. vatandaş küçüklüğünde babasıyla çok kovboyculuk oynamak istemiş adamın sırtına her binişinde tokadı yiyip ağlaya ağlaya odasının yolunu tutmuş olmalı ki, bu pozisyona sıkı sıkı tutunmuş, malum kayıt aletinin hafızası dolasıya bu işten sıkılmamıştır.. lakin tek düze, sıkıcı görüntüler olaydan kopmamızı sağlamakta, gecenin bi vakti adamın aklına post düşürmektedir..
iş bu pozisyonun da layığı aslen the white stripes - seven nation army'dir, değinmeden edemeyeceğim..
müzik yönetmenliği de baştan sona yanlışlarla dolu bir yapım olmuş, yapacak daha iyi bir işiniz -işemek, köpeği gezdirmek, bakkaldan yarım ekmeğe kavurma kaşar yaptırmak vs- yoksa bile izlemeyin diyor gözlerinizden öpüyorum gecenin üç buçuğunda..
son olarak, benzerlik hadisesine de noktayı koymak isterim:
elinizi vicdanınıza koyun da resme bir bakın, bu şirinlik muskası kaytan bıyıklı noel babanın andy warhol yorumundan böyle bir brutal / oriental remiksi bir performans beklemek abesle iştigal değil midir a dostlar, her gördüğünüz kare kare orta yaşlı bıyıklı hafif göbekliyi ona buna benzetmeyin diyor saygılar sunuyorum:)

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.